Alle goede dingen komen in vier.

Oké. Je hebt de Romeo's. En daar kunnen we niet tegenop. Maar daarnaast komen alle goede dingen wel degelijk in vier.

Bewijs #1: ons gloednieuwe team. De getalenteerde en bijzonder knappe Ella Van Cappellen, copywriter. En Tine Van Daele, art director. De twee werkten hiervoor o.a. bij TBWA en mortierbrigade. Ella wordt omschreven als "een copywriter die de gevoelige snaar maar blijft raken", en "iemand die waarheidsgetrouwe persberichten schrijft". Over Tine zeggen ze het volgende: "de persoon die prentjes maakt." 

Ella Van Cappellen
Ella Van Cappellen
Tine Van Daele (en haar benen)
Tine Van Daele (en haar benen)

Yevheniia Romashova is de derde aanwinst. En wat voor een! Een ervaren SEA Consultant die al voet aan wal zette in Finland, Oekraïne en Israël. Waarom wij voorspellen dat ze al snel de favoriete collega wordt? Haar drie honden die ze hopelijk snel eens meeneemt naar kantoor. ​ 

Yevheniia Romashova
Yevheniia Romashova

Last but not least: Basel Alakkad, onze nieuwe Paid Social Consultant. Zijn passie voor marketing kwam al tot uiting in verschillende sectoren: van telecom tot Ngo's en media. Leeft op fitness, leeft op van voetbal en leeft hard! 

Basel Alakkad
Basel Alakkad


Over Fightclub

Een fascinerende combinatie van creativiteit en meetbaar succes, dat is Fightclub. Slim en gevat, knap en verstandig. Humor en diepgang, en alles daartussenin. Als agency maakt dat ons echt uniek. Strategisch denken combineren we met toptalent in de creatieve wereld, om onze schouders te zetten onder digitale advertenties, gevatte content en straffe campagnes, die de kracht hebben om alles even stil te laten staan. Fightclub, voor merken die dapper en uitdagend willen zijn.

Over Customer Collective

Customer Collective is een ecosysteem dat bestaat uit verschillende entiteiten. De marketinggroep ondersteunt bedrijven om snelle groei te realiseren door een gedreven focus op hun klanten. De groep concentreert zich op vijf pijlers die eveneens de voorwaarden zijn voor een succesvolle commerciële transformatie: customer strategy, branding & performance, digital acceleration, data en technologie. Sinds 2021 bundelt Customer Collective daarvoor de krachten van The House of Marketing, Dignify, Upthrust, Fightclub, Sales X en addData. Anders dan andere ecosystemen in de Europese markt werken de bedrijven nauw samen: voor ieder project worden profielen met complementaire expertise en vaardigheden geselecteerd om zoveel mogelijk impact te genereren. Customer Collective wordt ondersteund door Down2Earth Capital en Quanteus Group. De groep telt meer dan 400 werknemers in België, Nederland en Duitsland. Meer info op www.customercollective.eu.



Fightclub is op zoek naar talent.
Bekijk onze vacature hier.

 

 

 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Fightclub Belgium

We're a blend of creativity and real results. Clever and down-to-earth. Style and substance. 

We appreciate practical strategy, and mix it with talented creators to craft everything from ads to in-depth content, digital services or tangible products. We're here for daring brands. 

Fightclub Belgium is part of Customer Collective.