BALLEN OP HET MENU: FIGHTCLUB MENGT SMAKEN MET LUIKSE SIROOP
Luikse siroop is niet alleen heerlijk op de boterham, je kan de bruine stroop op basis van appelen en peren ook perfect combineren met limonade, pasta, vis, frietjes en ja zelfs energyballs ⚡️. Daarom lanceert Fightclub nu verrassende combirecepten op basis van Echte Luikse Siroop en in functie van je nood: van THE SUCK MY BALLS over THE YOU LOOK SPARKLING tot THE WORKOUT BUDDY. Niet de zoveelste saaie recepten dus, maar verrassende gerechten met ballen. Soms zelfs letterlijk.

Fightclub, het performance en creatieve bureau uit Mechelen, dat het budget van Echte Luikse Siroop won begin 2023, pakt na een strategische oefening en een volledige rebranding nu uit met de volgende fase: combirecepten.
Niet de zoveelste reeks boring recepten, maar verrassende seizoensgerechten in combinatie met Echte Luikse Siroop die ook echt ergens voor staan. Zo is THE SUCK MY BALLS een gerecht op basis van energieballen, uitermate geschikt voor hangry types, is THE YOU LOOK SPARKLING een sprankelende homemade limonade, ideaal als ijsbreker voor jouw crush, en start je je dag stevig met THE WORKOUT BUDDY, een combirecept op basis van havermout.
Als het water nu al in je mond loopt, lees je beter niet verder. Want de gerechten smaken niet alleen heerlijk, ze zien er ook fantastisch uit. De speelse fotografie werd verzorgd door BURP, het creatieve fotografenduo uit Antwerpen.
De recepten van Echte Luikse Siroop zijn vanaf nu gratis te downloaden via Facebook en Instagram en lopen het hele jaar door. Hou je feed dus goed in de gaten.
CREDITS
Client: Luikse Siroop (Siroperie Meurens)
Client contacts: Olivier Meurens, Raphaël Magette and François-Xavier Sequaris
Fightclub MD: Frederiek Pascal
Concept/Copy: Carmen van Buggenhout & Dries Floridor
Design/ Art Direction: Noortje Lenaerts
Creative Account Manager: Gwen Reynaert
Creative Account Executive: Margot Janssens
Production Company: KARAT
Photography: BURP
Creative Director: Dries Floridor
Over Luikse Siroop
Siroperie Meurens staat bekend om hun hoogwaardige kwaliteit en authentieke smaken. Sirop de Liège is een van hun meest populaire en iconische producten, geliefd in België en ver daarbuiten. Siroperie Meurens is gevestigd in het Luikse en heeft geschiedenis die teruggaat tot 1889.
Over Fightclub
Een fascinerende combinatie van creativiteit en meetbaar succes, dat is Fightclub. Slim en gevat, knap en verstandig. Humor en diepgang, en alles daartussenin. Als agency maakt dat ons echt uniek. Strategisch denken combineren we met toptalent in de creatieve wereld, om onze schouders te zetten onder digitale advertenties, gevatte content en straffe campagnes, die de kracht hebben om alles even stil te laten staan. Fightclub, voor merken die dapper en uitdagend willen zijn.
Over Customer Collective
Customer Collective is een ecosysteem dat bestaat uit verschillende entiteiten. De marketinggroep ondersteunt bedrijven om snelle groei te realiseren door een gedreven focus op hun klanten. De groep concentreert zich op vijf pijlers die eveneens de voorwaarden zijn voor een succesvolle commerciële transformatie: customer strategy, branding & performance, digital acceleration, data en technologie. Sinds 2021 bundelt Customer Collective daarvoor de krachten van The House of Marketing, Dignify, Upthrust, Fightclub, Sales X en addData. Anders dan andere ecosystemen in de Europese markt werken de bedrijven nauw samen: voor ieder project worden profielen met complementaire expertise en vaardigheden geselecteerd om zoveel mogelijk impact te genereren. Customer Collective wordt ondersteund door Down2Earth Capital en Quanteus Group. De groep telt meer dan 400 werknemers in België, Nederland en Duitsland. Meer info op www.customercollective.eu.