De pot op. Luikse Siroop kiest voor Fightclub Belgium.

→ Client win → Campaign → Branding

De immer gerenommeerde Siroop weet wat goed is en vernieuwt z’n recept. Niet letterlijk natuurlijk - dat zou volledig van de pot gerukt zijn - maar de tijd is rijp om aan de boom te schudden. De pitch werd gewonnen door Fightclub Belgium, genotgebruiker van het eerste uur en zal samen met Luikse Siroop deze zomer de nieuwe aanpak creatief uitrollen.

De strategie en rebranding gaan voor vernieuwing, maar respecteren de iconische stijl en verpakking. Deze laatste bleef sinds de lancering in 1945 quasi onveranderd, maar stelt zich vandaag dankzij Fightclub open voor een nieuwe wind. Samen plannen we een straffe koers met zeemzoete knipogen waarvan je wou dat je ze zelf bedacht had; binnenkort op je boterham en ver daarnaast.

Benieuwd wat Fightclub Belgium nog allemaal bekokstooft? Sinds de aftrap bijna een jaar terug won dit agency klanten als Kasteelbier, Toyota, Whirlpool, Luminus, SnowWorld en meer. Het smelt performance marketing en creativiteit samen tot een sweet spot. Z’n Nederlandse grote broer staat gekend om partnerships met Jupiler, Porsche, Mora, Delta en een eindeloze lijst andere. Beide behoren tot Customer Collective waaronder je onder andere The House of Marketing, Upthrust of Dignify terugvindt.

 

 

Over Luikse Siroop

Siroperie Meurens staat bekend om hun hoogwaardige kwaliteit en authentieke smaken. Sirop de Liège is een van hun meest populaire en iconische producten, geliefd in België en ver daarbuiten. Siroperie Meurens is gevestigd in het Luikse en heeft geschiedenis die teruggaat tot 1889.

 

Over Fightclub

Een fascinerende combinatie van creativiteit en meetbaar succes, dat is Fightclub. Slim en gevat, knap en verstandig. Humor en diepgang, en alles daartussenin. Als agency maakt dat ons echt uniek. Strategisch denken combineren we met toptalent in de creatieve wereld, om onze schouders te zetten onder digitale advertenties, gevatte content en straffe campagnes, die de kracht hebben om alles even stil te laten staan. Fightclub, voor merken die dapper en uitdagend willen zijn.

 

Over Customer Collective

Customer Collective is een ecosysteem dat bestaat uit verschillende entiteiten. De marketinggroep ondersteunt bedrijven om snelle groei te realiseren door een gedreven focus op hun klanten. De groep concentreert zich op vijf pijlers die eveneens de voorwaarden zijn voor een succesvolle commerciële transformatie: customer strategy, branding & performance, digital acceleration, data en technologie. Sinds 2021 bundelt Customer Collective daarvoor de krachten van The House of Marketing, Dignify, Upthrust, Fightclub, Sales X en addData. Anders dan andere ecosystemen in de Europese markt werken de bedrijven nauw samen: voor ieder project worden profielen met complementaire expertise en vaardigheden geselecteerd om zoveel mogelijk impact te genereren. Customer Collective wordt ondersteund door Down2Earth Capital en Quanteus Group. De groep telt meer dan 400 werknemers in België, Nederland en Duitsland. Meer info op www.customercollective.eu.

 

 

Fightclub is op zoek naar talent.
Bekijk onze vacature hier.

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Fightclub Belgium

We're a blend of creativity and real results. Clever and down-to-earth. Style and substance. 

We appreciate practical strategy, and mix it with talented creators to craft everything from ads to in-depth content, digital services or tangible products. We're here for daring brands. 

Fightclub Belgium is part of Customer Collective.