Dualiteit drijft Fightclub voor nieuwste Subaru Forester-campagne.
Toughness redefined. Een gebalanceerde dualiteit. Een sterke huls met een zachte kern.

Subaru streeft ernaar voertuigen te creëren in harmonie met de natuur, in plaats van deze te domineren. Koestert de ziel, omarmt het wilde. Deze dualiteit drijft Fightclub. Het combineerde het stoerste model uit het Subaru-gamma, integreerde de zachtheid. De verfijning.
Voor de lancering van het nieuwste Forester-model werd een digitale awareness campagne uitgerold in België, Nederland en Luxemburg. Vanuit 3 verschillende invalshoeken werden 3 USP's naar het scherm vertaald. Als resultaat verdubbelde de campagne de verwachte KPI's in de eerste weken van de campagne.
CREDITS
Client: Subaru
Client contact: Bertrand Lempkowicz & Laurens De Clercq
Agency: Fightclub
MD Fightclub: Dennis Kenis
Account Manager: Gwen Reynaert
Performance Manager: Leslie De Mey
Account Executive: Margot Janssens
Design/art Direction: Noortje Lenaerts, Mona-Lisa VenLet
Creative Concept & Copywriter: Carmen Van Buggenhout
Creative Director: Dries Floridor
Productie Partner: PixMix
Over Subaru
Subaru, het Japanse automerk dat geprezen wordt door bezitters en erkend wordt om de betrouwbaarheid, veiligheid en het streven naar duurzaamheid. Met modellen als Forester en Outback verwierven ze een sterke aanhang, dit van outdoorliefhebbers en performance-driven fans.
Over Fightclub
Een fascinerende combinatie van creativiteit en meetbaar succes, dat is Fightclub. Slim en gevat, knap en verstandig. Humor en diepgang, en alles daartussenin. Als agency maakt dat ons echt uniek. Strategisch denken combineren we met toptalent in de creatieve wereld, om onze schouders te zetten onder digitale advertenties, gevatte content en straffe campagnes, die de kracht hebben om alles even stil te laten staan. Fightclub, voor merken die dapper en uitdagend willen zijn.
Over Customer Collective
Customer Collective is een ecosysteem dat bestaat uit verschillende entiteiten. De marketinggroep ondersteunt bedrijven om snelle groei te realiseren door een gedreven focus op hun klanten. De groep concentreert zich op vijf pijlers die eveneens de voorwaarden zijn voor een succesvolle commerciële transformatie: customer strategy, branding & performance, digital acceleration, data en technologie. Sinds 2021 bundelt Customer Collective daarvoor de krachten van The House of Marketing, Dignify, Upthrust, Fightclub, Sales X en addData. Anders dan andere ecosystemen in de Europese markt werken de bedrijven nauw samen: voor ieder project worden profielen met complementaire expertise en vaardigheden geselecteerd om zoveel mogelijk impact te genereren. Customer Collective wordt ondersteund door Down2Earth Capital en Quanteus Group. De groep telt meer dan 400 werknemers in België, Nederland en Duitsland. Meer info op www.customercollective.eu.