Fightclub blijft groeien.
Zeg hallo tegen Leslie De Mey, Christophe Decoen en Joanne Cols! Drie nieuwe aanwinsten vanjewelste bij Fightclub.
Als eerste: Leslie De Mey, onze nieuwe Digital Expert. Hiervoor werkte ze o.a. voor VTM, L’Oréal en Le Pain Quotidien. Ze houdt van koken en lekker eten - en besloot zich daarom te vestigen in Rijmenam(nam nam!).
Christophe Decoen, Digital Consultant, keert terug naar zijn eerste liefde: programmatic advertising. Geboren en getogen in Brussel – maar ondertussen besloten om het prachtige, zonnige België om te ruilen voor Spanje. Onbegrijpelijk.
Tot slot: Joanne Cols. Onze nieuwe Account Manager die geen enkele deadline mist. Houdt van reizen, en besloot daarom eerst een tussenstop te maken bij VML, GrowForce en Upthrust voordat ze arriveerde op de bestemming van haar dromen: Fightclub. Slaat de bal zelden mis – zowel op het werk, als ernaast op het tennis- of hockeyveld.
Zoveel digitale savviness. Dat maakt de combo creatie én performance alleen maar sterker bij Fightclub.
Over Fightclub
Een fascinerende combinatie van creativiteit en meetbaar succes, dat is Fightclub. Slim en gevat, knap en verstandig. Humor en diepgang, en alles daartussenin. Als agency maakt dat ons echt uniek. Strategisch denken combineren we met toptalent in de creatieve wereld, om onze schouders te zetten onder digitale advertenties, gevatte content en straffe campagnes, die de kracht hebben om alles even stil te laten staan. Fightclub, voor merken die dapper en uitdagend willen zijn. Ontdek ons op www.fightclub.be
Over Customer Collective
Customer Collective is een ecosysteem dat bestaat uit verschillende entiteiten. De marketinggroep ondersteunt bedrijven om snelle groei te realiseren door een gedreven focus op hun klanten. De groep concentreert zich op vijf pijlers die eveneens de voorwaarden zijn voor een succesvolle commerciële transformatie: customer strategy, branding & performance, digital acceleration, data en technologie. Sinds 2021 bundelt Customer Collective daarvoor de krachten van The House of Marketing, Dignify, Upthrust, Fightclub, Sales X en addData. Anders dan andere ecosystemen in de Europese markt werken de bedrijven nauw samen: voor ieder project worden profielen met complementaire expertise en vaardigheden geselecteerd om zoveel mogelijk impact te genereren. Customer Collective wordt ondersteund door Down2Earth Capital en Quanteus Group. De groep telt meer dan 400 werknemers in België, Nederland en Duitsland. Meer info op www.customercollective.eu.