Goddelijke creativiteit: nieuw creatief duo bij Fightclub.
Voorbij de mythes, de realiteit: Samuel Allemand en Carmen Van Buggenhout, het rijzend creatief duo dat water in een fles steengoede wijn verandert en met een stokslag wilde zeeën spreidt. Als respectievelijk Designing Art Director en Senior Creative brachten ze mee de ideologie van merken als Netflix, Museum Leuven, Pepsico, Proximus, KBR, Bozart, Ketnet, Canvas en Samsung tot leven.
Twee talenten, een atypische mix in de mix, die op korte tijd ook reeds bij Fightclub grootse triomfen verwezelijkten, en dit onder andere bij merken als Luikse Siroop, PharmaMarket en Luminus. Wat hen tot slot - net als een tweekoppig wezen - onafscheidelijk maakt? Twee personal trainers met een oerliefde voor sport. All mighty.
Over Fightclub
Een fascinerende combinatie van creativiteit en meetbaar succes, dat is Fightclub. Slim en gevat, knap en verstandig. Humor en diepgang, en alles daartussenin. Als agency maakt dat ons echt uniek. Strategisch denken combineren we met toptalent in de creatieve wereld, om onze schouders te zetten onder digitale advertenties, gevatte content en straffe campagnes, die de kracht hebben om alles even stil te laten staan. Fightclub, voor merken die dapper en uitdagend willen zijn.
Over Customer Collective
Customer Collective is een ecosysteem dat bestaat uit verschillende entiteiten. De marketinggroep ondersteunt bedrijven om snelle groei te realiseren door een gedreven focus op hun klanten. De groep concentreert zich op vijf pijlers die eveneens de voorwaarden zijn voor een succesvolle commerciële transformatie: customer strategy, branding & performance, digital acceleration, data en technologie. Sinds 2021 bundelt Customer Collective daarvoor de krachten van The House of Marketing, Dignify, Upthrust, Fightclub, Sales X en addData. Anders dan andere ecosystemen in de Europese markt werken de bedrijven nauw samen: voor ieder project worden profielen met complementaire expertise en vaardigheden geselecteerd om zoveel mogelijk impact te genereren. Customer Collective wordt ondersteund door Down2Earth Capital en Quanteus Group. De groep telt meer dan 400 werknemers in België, Nederland en Duitsland. Meer info op www.customercollective.eu.