IGP Google: Fightclub als exclusieve, verkozen partner in België

Not paid, but organic! Fightclub België wordt beloond voor zijn in-house expertise. Het werd voor België verkozen als exclusieve partner van het ‘International Growth Program’ van Google: een programma waarmee agencies hun klanten ondersteunen in het uitbreiden naar nieuwe markten.

Fightclub ontvangt alsook directe toegang tot het ‘International Growth Platform’. Van hieruit worden zowel de betrokken consultants als de accountmanagers opgeleid aan de hand van vers vergaarde visies. Daarnaast ontvangen ze exclusieve marktinzichten - inclusief landelijke en culturele verschillen – alsook toegang tot verschillende databanken en tools.

Dit creëert een ongeziene toegevoegde waarde voor - potentiële - klanten. Topics als te integreren taalkeuzes, aan te bieden betaalmethoden, optimale advertentiekost, analyse van de markt en concurrentie in het gebied, etc worden doordacht geanalyseerd en beantwoord. Er werd een playbook ontwikkeld waarmee klanten langs de mogelijke valkuilen worden geloodst van groeien op internationale markten. Daarnaast zal Fightclub samenwerken met het ‘Global Expansion Team’ voor haar klanten: naast de kwaliteitscontrole van websites staan ze in voor 1 op 1 workshops met de klanten zelf om zo ook hen naar de juiste tools en oplossingen te begeleiden.

Kortom: Fightclub zal als exclusieve Belgische partner over de meest fundamentele kennis van Google beschikken om internationale, digitale groei effectief én efficiënt te ondersteunen. ​

 

Over Fightclub

Een fascinerende combinatie van creativiteit en meetbaar succes, dat is Fightclub. Slim en gevat, knap en verstandig. Humor en diepgang, en alles daartussenin. Als agency maakt dat ons echt uniek. Strategisch denken combineren we met toptalent in de creatieve wereld, om onze schouders te zetten onder digitale advertenties, gevatte content en straffe campagnes, die de kracht hebben om alles even stil te laten staan. Fightclub, voor merken die dapper en uitdagend willen zijn.

Over Customer Collective

Customer Collective is een ecosysteem dat bestaat uit verschillende entiteiten. De marketinggroep ondersteunt bedrijven om snelle groei te realiseren door een gedreven focus op hun klanten. De groep concentreert zich op vijf pijlers die eveneens de voorwaarden zijn voor een succesvolle commerciële transformatie: customer strategy, branding & performance, digital acceleration, data en technologie. Sinds 2021 bundelt Customer Collective daarvoor de krachten van The House of Marketing, Dignify, Upthrust, Fightclub, Sales X en addData. Anders dan andere ecosystemen in de Europese markt werken de bedrijven nauw samen: voor ieder project worden profielen met complementaire expertise en vaardigheden geselecteerd om zoveel mogelijk impact te genereren. Customer Collective wordt ondersteund door Down2Earth Capital en Quanteus Group. De groep telt meer dan 400 werknemers in België, Nederland en Duitsland. Meer info op www.customercollective.eu.

Fightclub staat altijd open voor nieuw talent.
Bekijk onze vacatures hier.

 

 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Fightclub Belgium

We're a blend of creativity and real results. Clever and down-to-earth. Style and substance. 

We appreciate practical strategy, and mix it with talented creators to craft everything from ads to in-depth content, digital services or tangible products. We're here for daring brands. 

Fightclub Belgium is part of Customer Collective.