It’s on for itson: Fightclub wint internationale pitch.

Het jonge, Belgische Fightclub won de internationale pitch voor itson. Deze laatste is een opkomende batterijprovider die inzet op duurzaamheid en is onderdeel van de gevestigde Advanced Power Solutions (APS). De samenwerking is geen doorsnee victorie, maar een krachtig en gedurfd statement.

 

De evolutie in de revolutie

De missie van APS? Haarscherp en glashelder: eenvoudige, veilige en mobiele energieoplossingen bieden. Het doelt erop de duurzame motor te zijn van levensverbeterende merken. Met merken als Blaupunkt, Panasonic, en Eneloop in het arsenaal, bewezen ze niet te stoppen te zijn. Een onverzadigbare quest naar duurzaamheid en innovatie. ​

It's on met Fightclub

Met slechts één jaar op de teller sleepte agency Fightclub de overwinning van deze internationale pitch onverwacht in de wacht, en dat voor het merk itson. Een provider die niet bang is om de kaarten te schudden.

"itson is vastbesloten om door innovatie en onderzoek niet alleen de concurrentie te overtreffen, maar ook een betere toekomst te creëren voor deze planeet. Fightclub bewijst met deze overwinning dat gedurfd denken en een passie voor duurzaamheid kunnen samenkomen in één oerknallend verhaal" zegt de MD Dennis Kenis van Fightclub.

Met Fightclub als partner zal itson digitaal een nieuw tijdperk inluiden.

 

Over Advanced Power Solutions (APS)

Advanced Power Solutions is een toonaangevende producent van hoogwaardige batterijen. Hun missie is om gemakkelijke, veilige en duurzame mobiele energieoplossingen te bieden en een Powerhouse van merken te creëren die het dagelijks leven van consumenten verbeteren, met een sterke nadruk op milieuvriendelijke productie. APS heeft krachtige batterijmerken onder haar vleugels: Panasonic, Eneloop, Blaupunkt & itson. Elk met hun eigen focus en divers productaanbod.

Over Fightclub

Een fascinerende combinatie van creativiteit en meetbaar succes, dat is Fightclub. Slim en gevat, knap en verstandig. Humor en diepgang, en alles daartussenin. Als agency maakt dat ons echt uniek. Strategisch denken combineren we met toptalent in de creatieve wereld, om onze schouders te zetten onder digitale advertenties, gevatte content en straffe campagnes, die de kracht hebben om alles even stil te laten staan. Fightclub, voor merken die dapper en uitdagend willen zijn.

Over Customer Collective

Customer Collective is een ecosysteem dat bestaat uit verschillende entiteiten. De marketinggroep ondersteunt bedrijven om snelle groei te realiseren door een gedreven focus op hun klanten. De groep concentreert zich op vijf pijlers die eveneens de voorwaarden zijn voor een succesvolle commerciële transformatie: customer strategy, branding & performance, digital acceleration, data en technologie. Sinds 2021 bundelt Customer Collective daarvoor de krachten van The House of Marketing, Dignify, Upthrust, Fightclub, Sales X en addData. Anders dan andere ecosystemen in de Europese markt werken de bedrijven nauw samen: voor ieder project worden profielen met complementaire expertise en vaardigheden geselecteerd om zoveel mogelijk impact te genereren. Customer Collective wordt ondersteund door Down2Earth Capital en Quanteus Group. De groep telt meer dan 400 werknemers in België, Nederland en Duitsland. Meer info op www.customercollective.eu.

Fightclub is op zoek naar talent.
Bekijk onze vacature hier.

 

 

 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Fightclub Belgium

We're a blend of creativity and real results. Clever and down-to-earth. Style and substance. 

We appreciate practical strategy, and mix it with talented creators to craft everything from ads to in-depth content, digital services or tangible products. We're here for daring brands. 

Fightclub Belgium is part of Customer Collective.