Nutrilon blijft dicht bij zichzelf én bij Fightclub
Wanneer je een baby krijgt, verandert je leven drastisch. Plots draait alles om dat kleine mensje. En daarbij durf je jezelf wel eens vergeten.
De tagline komt als eerste tot uiting in een digital video waarin ouders dicht bij zichzelf blijven mét een baby. Van een moeder die uit een vliegtuig springt en haar baby ‘dezelfde’ ervaring laat beleven tot een chef-kok die samen met zijn zoontje kookt. Voor de productie werkte Fightclub samen met ILA en regisseur Anthony Nti. Tal van declinaties gaven meer diepte aan de campagne, zoals carrousels met meer info over de producten in kwestie.
Nutrilon richt zich met deze nieuwe tagline ook tot health care providers, zoals apothekers en vroedvrouwen. Zo kunnen ook zij dicht bij zichzelf blijven dankzij de wetenschappelijk onderbouwde formules die elk ongemakje aanpakken.
CREDITS
Client: Nutrilon
Client contact: Eva Laenen, Audrey Morelle, Pauline Mellaerts, Clarissa Kiaku
Agency: Fightclub
MD Fightclub: Dennis Kenis
Creative Team Lead: Kim Devos
Account Manager: Gwen Reynaert, Vincent Vandam
Account Executive: Jacob Reheul
Creative Director: Stijn Pauwels
Design/art Direction: Noortje Lenaerts, Claudia Zwartjes
Creative Concept & Copywriter: Ella Van Cappellen, Tine Van Daele, Carmen Van Buggenhout
Performance Lead: Eveline Grosjean
Performance Consultant: Petri Van Gaalen, Christophe Decoen
Production: ILA Studio
Director: Anthony Nti
Over Fightclub
Een fascinerende combinatie van creativiteit en meetbaar succes, dat is Fightclub. Slim en gevat, knap en verstandig. Humor en diepgang, en alles daartussenin. Als agency maakt dat ons echt uniek. Strategisch denken combineren we met toptalent in de creatieve wereld, om onze schouders te zetten onder digitale advertenties, gevatte content en straffe campagnes, die de kracht hebben om alles even stil te laten staan. Fightclub, voor merken die dapper en uitdagend willen zijn.
Over Customer Collective
Customer Collective is een ecosysteem dat bestaat uit verschillende entiteiten. De marketinggroep ondersteunt bedrijven om snelle groei te realiseren door een gedreven focus op hun klanten. De groep concentreert zich op vijf pijlers die eveneens de voorwaarden zijn voor een succesvolle commerciële transformatie: customer strategy, branding & performance, digital acceleration, data en technologie. Sinds 2021 bundelt Customer Collective daarvoor de krachten van The House of Marketing, Dignify, Upthrust, Fightclub, Sales X en addData. Anders dan andere ecosystemen in de Europese markt werken de bedrijven nauw samen: voor ieder project worden profielen met complementaire expertise en vaardigheden geselecteerd om zoveel mogelijk impact te genereren. Customer Collective wordt ondersteund door Down2Earth Capital en Quanteus Group. De groep telt meer dan 400 werknemers in België, Nederland en Duitsland. Meer info op www.customercollective.eu.
Fightclub is op zoek naar talent. |
---|