Van hanenkam tot luizenkam.
Pharmamarket kiest voor echt dankzij Fightclub.
→ Campaign → Uplift Branding → Social product/storytelling
Een competitief landschap voor online pharma. Dit wakkerde de noodzaak aan voor PharmaMarket om zich af te zetten tegen de concurrerende merken; allen met een gelijkaardig aanbod en eerder kille look én feel. Maar eigenheid is wat je onderscheidt. Hoe communiceer je enerzijds het eindeloze aanbod, anderzijds de kleurrijke persoonlijkheid van het merk? Weg van stock. Weg van generiek? Tijd voor esthetiek ...
We willen ons onderscheiden van de concurrentie door de campagne op een volledig andere manier aan te pakken. Door vooral te focussen op mensen willen we aantonen dat we dichtbij onze doelgroep staan (wie ze ook zijn, hoe ze er ook uitzien, wat ze ook meemaken). We willen hen helpen met het worden van de beste versie van zichzelf door producten aan te bieden doorheen hun hele leven (van kop tot teen).
Andreas Remes, Business Manager PharmaMarket
De baseline alsook het concept “Alles voor jouw gezondheid” werden creatief vertaald. Zo werden echte lichamen van kop tot teen – geshoot op pellicule – gecombineerd met een greep uit het assortiment. Voor elk lichaam, in elke levensfase, op elk moment een geschikt product.
Pharmamarket koos voor Fightclub België als creatieve partner; dit met Initials LA en Marnik Alfons Boekaerts en Max Meyer als regisseursduo. Het resultaat van deze samenwerking? Voor PharmaMarket de eerste keer een synergetisch effect tussen creatie, performance en branding.
CREDITS
Client: PharmaMarket
Contacts: Natasja Triki, Andreas Remes
Managing Director: Dennis Kenis
Art Director: Claudia Zwartjes
Copywriter: Carmen Van Buggenhout
Creative Consultant: Bart Gielen
Account Director: Kim Devos
Account Manager: Ellen Benoit
Graphic Designers: Mona-Lisa Venlet + Bert Tas
Creative Director: Stijn Pauwels
Production Company: Initials LA
Director & Photographer: Studio Alfons Meyer
Producer: Sarah Theys
Gaffer: Louis Philippe Beauduin
Electro: Eva Somers
Hair & Make up: Vicky De Fré
Set Dressing: Bram Sterckx
Edit: Studio Alfons Meyer
Music: Maximilian Dobbertin
Over Fightclub
Een fascinerende combinatie van creativiteit en meetbaar succes, dat is Fightclub. Slim en gevat, knap en verstandig. Humor en diepgang, en alles daartussenin. Als agency maakt dat ons echt uniek. Strategisch denken combineren we met toptalent in de creatieve wereld, om onze schouders te zetten onder digitale advertenties, gevatte content en straffe campagnes, die de kracht hebben om alles even stil te laten staan. Fightclub, voor merken die dapper en uitdagend willen zijn.
Over Customer Collective
Customer Collective is een ecosysteem dat bestaat uit verschillende entiteiten. De marketinggroep ondersteunt bedrijven om snelle groei te realiseren door een gedreven focus op hun klanten. De groep concentreert zich op vijf pijlers die eveneens de voorwaarden zijn voor een succesvolle commerciële transformatie: customer strategy, branding & performance, digital acceleration, data en technologie. Sinds 2021 bundelt Customer Collective daarvoor de krachten van The House of Marketing, Dignify, Upthrust, Fightclub, Sales X en addData. Anders dan andere ecosystemen in de Europese markt werken de bedrijven nauw samen: voor ieder project worden profielen met complementaire expertise en vaardigheden geselecteerd om zoveel mogelijk impact te genereren. Customer Collective wordt ondersteund door Down2Earth Capital en Quanteus Group. De groep telt meer dan 400 werknemers in België, Nederland en Duitsland. Meer info op www.customercollective.eu.
Fightclub staat altijd open voor nieuw talent. |
---|