Vers volk. Fightclub.
→ Team
De voorbije maanden konden tellen voor het nieuwe Fightclub. In totaal arriveerden er maar liefst vier nieuwe talenten. Stuk voor stuk nét zo ambitieus als de merken waarvoor ze aan de slag gaan. Maak kennis met alle nieuwe leden van onze club.
Vers volk en knappe ideeën bij creatie.
Soms kan je ‘vers’ wel heel letterlijk nemen. Noortje Lenaerts start haar professionele carrière bij Fightclub als Jr. Designer. Ervoor hield ze de schoolbanken bij Sint-Lucas Antwerpen warm.
Ze mixt fresh illustrative skills met een jonge neus voor vorm.
Lode Vochten was hiervoor aan de slag als Creative Director bij Happiness Brussels en Publicis Groupe Belgium, en brengt dus hopen ervaring met zich mee. Daarvoor was hij Creative bij Digitas en Duval Guillaume binnen diezelfde Publicis Groupe.
In de 10 jaar dat hij aan de slag is, heeft Lode z’n creatief talent meermaals bewezen en knappe campagnes gecreëerd, zoals Merry Christmas from Syria voor Rode Kruis Vlaanderen, Sobercoins voor Stad Balen en Love Duo voor Orange.
In totaal heeft hij meer dan 30 (inter)nationale prijzen gewonnen waaronder een D&AD pencil en een gouden Cannes Lion. Ook op de laatste Creative Belgium Awards won hij met zijn teams maar liefst 5x zilver en 5x brons, voor City of Balen, Carlsberg en Ouders van Verongelukte Kinderen.
Bij Fightclub staat verrassende en effectieve creatie voorop, dus we zijn zeer blij met Lode als Senior Creative.
Mona-Lisa Venlet komt over van Wunderman Thompson. Hier bij ons doet ze aan Art Direction/Design. Dat is niet typisch. Maar wel helemaal Mona.
Mona reeg ervaring na ervaring aan elkaar bij o.a. Duval Guillaume, Duval Branding en Het Land van Ooit voor klanten als Coca-Cola, Stad Antwerpen, OVAM, Douwe Egberts, Mediamarkt en meer.
"Mona-Lisa is altijd bob want ze drinkt niet".
Nieuwe klanten? Nieuwe accounts!
Ervaring? Daar heeft Account Manager Vanessa Janssens met meer dan 25 jaar ervaring op de teller geen gebrek aan. Eerder werkte ze voor onder andere HighCo DATA, choco, DraftFCB, Y&R, McCann en voor klanten zoals Fintro, Durabrik, AB Inbev, Beiersdorf, SC Johnson, Suntory Schweppes, GB Foods, Mondelez, Danone, Gezinsbond, Land Rover, VLAM en Plan International.
Over Fightclub
Een fascinerende combinatie van creativiteit en meetbaar succes, dat is Fightclub.
Slim en gevat, knap en verstandig. Humor en diepgang, en alles daartussenin. Als agency maakt dat ons echt uniek. Strategisch denken combineren we met toptalent in de creatieve wereld, om onze schouders te zetten onder digitale advertenties, gevatte content en straffe campagnes, die de kracht hebben om alles even stil te laten staan. Fightclub, voor merken die dapper en uitdagend willen zijn.
Over Customer Collective
Customer Collective is een ecosysteem dat bestaat uit verschillende entiteiten. De marketinggroep ondersteunt bedrijven om snelle groei te realiseren door een gedreven focus op hun klanten. De groep concentreert zich op vijf pijlers die eveneens de voorwaarden zijn voor een succesvolle commerciële transformatie: customer strategy, branding & performance, digital acceleration, data en technologie. Sinds 2021 bundelt Customer Collective daarvoor de krachten van The House of Marketing, Dignify, Upthrust, Fightclub, Sales X en addData. Anders dan andere ecosystemen in de Europese markt werken de bedrijven nauw samen: voor ieder project worden profielen met complementaire expertise en vaardigheden geselecteerd om zoveel mogelijk impact te genereren. Customer Collective wordt ondersteund door Down2Earth Capital en Quanteus Group. De groep telt meer dan 400 werknemers in België, Nederland en Duitsland. Meer info op www.customercollective.eu.
Fightclub staat altijd open voor nieuw talent. |
---|