Zes nieuwe, knappe digitale koppen bij Fightclub. En één Chief happiness officer!
→ Team
Opnieuw fris en nieuw talent bij Fightclub. Met een verder uitbreidend klantenportfolio zijn de experts oorzaak én gevolg van de snelle groei van het bureau. Maar liefst zes nieuwe performance en digitale gezichten bij de club, dit zijn ze.
Laurens Van Geneugden is helemaal in z’n element als Team Lead Social. Ervaring in digitale marketing spaarde hij samen bij onder andere Facilicom en Betcenter. Daar combineerde hij strategische inzichten met z’n persoonlijke hands-on aanpak. Handig, zo’n Laurens in het team.
Ook Kelia Kovalenko zet het team in volle vaart kracht bij. 8 jaar lang was ze als nieuwsreporter en weerpresentatrice te zien op Oekraïense televisie. In België combineerde ze haar studies in Digital Media Management aan Thomas More met stages in digitale marketing. Bij Fightclub wringt Kelia zich vlotjes in een dubbelrol als Social Campaign Manager en Programmatic Media Buyer.
De internationale ervaring van Rachel Roozen is van onschatbare waarde in haar nieuwe rol als Performance Account Manager. Na 5 jaar in Londen te hebben gewoond en te hebben gewerkt als Account Director voor The Trade Desk met klanten als SCJ Johnson, McDonald’s, Levi’s, Mercedes en Sony Pictures Entertainment, is ze nu terug op Belgische bodem.
Met de theorie van zijn Master in Strategisch Marketingmanagement, vervoegt Jacob Reheul FightClub als Sales en Marketing Executive. Zijn stage resulteerde in een win-win voor Jacob en Fightclub. Jacob biedt ondersteuning aan Sales, Strategie en Marketing. Na het werk vind je hem terug op de tennisbaan, of – let's put a bet - op het terras er net naast.
Jonas Stalpaert gaat aan de slag als Paid Social Consultant. Hij begon zijn carrière als account manager en breidde gaandeweg zijn kennis uit als marketeer met een focus op advertising. Daarnaast gaat hij graag érg ver: zowel in z’n job als in z’n reizen. Adios!
Adame Mahdaoui werkte eerder voor klanten als Fiat, Opel, AEG, Dela, etc. als paid social expert bij Publicis Groupe. Ook daarvoor leerde hij uit eerste hand bij Proximus in social advertising. Newsflash? Adame werkte zichzelf op tot king of dropshipping en startte zo meerdere webshops op. Over de toonbank: een groot aanbod keukenaccessoires.
‘Chief Happiness Officer’, die titel was enkel Robin De Lombaert waardig. Onze nieuwe office manager lacht breder dan Julia Roberts, is gezelliger dan Kerst en zingt liever – al dan niet beter – dan Alberto Vermicelli. Graag een oorverdovend applaus.
Over Fightclub
Een fascinerende combinatie van creativiteit en meetbaar succes, dat is Fightclub. Slim en gevat, knap en verstandig. Humor en diepgang, en alles daartussenin. Als agency maakt dat ons echt uniek. Strategisch denken combineren we met toptalent in de creatieve wereld, om onze schouders te zetten onder digitale advertenties, gevatte content en straffe campagnes, die de kracht hebben om alles even stil te laten staan. Fightclub, voor merken die dapper en uitdagend willen zijn.
Over Customer Collective
Customer Collective is een ecosysteem dat bestaat uit verschillende entiteiten. De marketinggroep ondersteunt bedrijven om snelle groei te realiseren door een gedreven focus op hun klanten. De groep concentreert zich op vijf pijlers die eveneens de voorwaarden zijn voor een succesvolle commerciële transformatie: customer strategy, branding & performance, digital acceleration, data en technologie. Sinds 2021 bundelt Customer Collective daarvoor de krachten van The House of Marketing, Dignify, Upthrust, Fightclub, Sales X en addData. Anders dan andere ecosystemen in de Europese markt werken de bedrijven nauw samen: voor ieder project worden profielen met complementaire expertise en vaardigheden geselecteerd om zoveel mogelijk impact te genereren. Customer Collective wordt ondersteund door Down2Earth Capital en Quanteus Group. De groep telt meer dan 400 werknemers in België, Nederland en Duitsland. Meer info op www.customercollective.eu.
Fightclub staat altijd open voor nieuw talent. |
---|