LUIKSE’S NIEUWSTE ‘APPEL EN PEER’ CREËREN CULINAIRE SFEER
Een pot met 100% fruit: appel en peer, en niets meer. Luikse Siroop nieuwste variant zonder toegevoegde suikers doet wat ’t zweert: een natuurlijke smaak- en zoetmaker met enkel diens twee iconische ingrediënten.
Ter ere van deze launch bracht creative & performance agency Fightclub deze twee ‘karakters’ conceptueel tot leven in drie short, social video’s. Allen voortbouwend op de voorgaande campagne-gedachte: vergeet smeren, onthoud proberen. De weerlegde baseline ‘voor op de boterham’ breidt zich opnieuw uit, deze keer naar ‘voor op de barbecue’, ‘voor in de kip’, of ‘voor rond de spruitjes’. Een samenwerking met AKA De Mensen en Visuals Internationals - deze laatste verzorgde de levendige, plasticine-look animatie én audio.
Luikse Siroop bouwt hiermee verder op diens eerdere, succesvolle rebranding campagne en zet appel en peer zo als herkenbare mascottes op de (menu)kaart.
Wil je graag meer ontdekken over de rebranding van Luikse Siroop? Bezoek snel hun website:https://sirop-de-liege.com/nl of lees ons bericht:https://thats-good-news.fightclub.be/fightclub-knalt-luikse-siroop-omhoog-in-het-rek
CREDITS
Client: Luikse Siroop (Siroperie Meurens)
Client contacts: Olivier Meurens, Raphaël Magette and François-Xavier Sequaris
Fightclub MD: Dennis Kenis
Concept/Copy: Carmen van Buggenhout
Concept/Art: Samuel Allemand
Design: Noortje Lenaerts
Creative Account Manager: Gwen Reynaert
Performance Account Manager: Ellen Benoit
Production Company: AKA De Mensen & Visuals Internationals
Creative Director: Stijn Pauwels & Dries Floridor
Over Luikse Siroop
Siroperie Meurens staat bekend om hun hoogwaardige kwaliteit en authentieke smaken. Sirop de Liège is een van hun meest populaire en iconische producten, geliefd in België en ver daarbuiten. Siroperie Meurens is gevestigd in het Luikse en heeft geschiedenis die teruggaat tot 1889.
Over Fightclub
Een fascinerende combinatie van creativiteit en meetbaar succes, dat is Fightclub. Slim en gevat, knap en verstandig. Humor en diepgang, en alles daartussenin. Als agency maakt dat ons echt uniek. Strategisch denken combineren we met toptalent in de creatieve wereld, om onze schouders te zetten onder digitale advertenties, gevatte content en straffe campagnes, die de kracht hebben om alles even stil te laten staan. Fightclub, voor merken die dapper en uitdagend willen zijn.
Over Customer Collective
Customer Collective is een ecosysteem dat bestaat uit verschillende entiteiten. De marketinggroep ondersteunt bedrijven om snelle groei te realiseren door een gedreven focus op hun klanten. De groep concentreert zich op vijf pijlers die eveneens de voorwaarden zijn voor een succesvolle commerciële transformatie: customer strategy, branding & performance, digital acceleration, data en technologie. Sinds 2021 bundelt Customer Collective daarvoor de krachten van The House of Marketing, Dignify, Upthrust, Fightclub, Sales X en addData. Anders dan andere ecosystemen in de Europese markt werken de bedrijven nauw samen: voor ieder project worden profielen met complementaire expertise en vaardigheden geselecteerd om zoveel mogelijk impact te genereren. Customer Collective wordt ondersteund door Down2Earth Capital en Quanteus Group. De groep telt meer dan 400 werknemers in België, Nederland en Duitsland. Meer info op www.customercollective.eu.