LUIKSE’S NIEUWSTE ‘APPEL EN PEER’ CREËREN CULINAIRE SFEER ​ 

Een pot met 100% fruit: appel en peer, en niets meer. Luikse Siroop nieuwste variant zonder toegevoegde suikers doet wat ’t zweert: een natuurlijke smaak- en zoetmaker met enkel diens twee iconische ingrediënten.

Ter ere van deze launch bracht creative & performance agency Fightclub deze twee ‘karakters’ conceptueel tot leven in drie short, social video’s. Allen voortbouwend op de voorgaande campagne-gedachte: vergeet smeren, onthoud proberen. De weerlegde baseline ‘voor op de boterham’ breidt zich opnieuw uit, deze keer naar ‘voor op de barbecue’, ‘voor in de kip’, of ‘voor rond de spruitjes’. Een samenwerking met AKA De Mensen en Visuals Internationals - deze laatste verzorgde de levendige, plasticine-look animatie én audio.

Luikse Siroop bouwt hiermee verder op diens eerdere, succesvolle rebranding campagne en zet appel en peer zo als herkenbare mascottes op de (menu)kaart.

Wil je graag meer ontdekken over de rebranding van Luikse Siroop? Bezoek snel hun website:https://sirop-de-liege.com/nl of lees ons bericht:https://thats-good-news.fightclub.be/fightclub-knalt-luikse-siroop-omhoog-in-het-rek

 

CREDITS

Client: Luikse Siroop (Siroperie Meurens)
​Client contacts: Olivier Meurens, Raphaël Magette and François-Xavier Sequaris

​Fightclub MD: Dennis Kenis
​Concept/Copy: Carmen van Buggenhout ​
​Concept/Art: Samuel Allemand
Design: Noortje Lenaerts
Art Direction: Dries Floridor
Creative ​Account Manager: Gwen Reynaert
Performance ​Account Manager: Ellen Benoit ​​

Production Company: AKA De Mensen & Visuals Internationals
​Creative Director: Stijn Pauwels

Over Luikse Siroop

Siroperie Meurens staat bekend om hun hoogwaardige kwaliteit en authentieke smaken. Sirop de Liège is een van hun meest populaire en iconische producten, geliefd in België en ver daarbuiten. Siroperie Meurens is gevestigd in het Luikse en heeft geschiedenis die teruggaat tot 1889.

Over Fightclub

Een fascinerende combinatie van creativiteit en meetbaar succes, dat is Fightclub. Slim en gevat, knap en verstandig. Humor en diepgang, en alles daartussenin. Als agency maakt dat ons echt uniek. Strategisch denken combineren we met toptalent in de creatieve wereld, om onze schouders te zetten onder digitale advertenties, gevatte content en straffe campagnes, die de kracht hebben om alles even stil te laten staan. Fightclub, voor merken die dapper en uitdagend willen zijn.

Over Customer Collective

Customer Collective is een ecosysteem dat bestaat uit verschillende entiteiten. De marketinggroep ondersteunt bedrijven om snelle groei te realiseren door een gedreven focus op hun klanten. De groep concentreert zich op vijf pijlers die eveneens de voorwaarden zijn voor een succesvolle commerciële transformatie: customer strategy, branding & performance, digital acceleration, data en technologie. Sinds 2021 bundelt Customer Collective daarvoor de krachten van The House of Marketing, Dignify, Upthrust, Fightclub, Sales X en addData. Anders dan andere ecosystemen in de Europese markt werken de bedrijven nauw samen: voor ieder project worden profielen met complementaire expertise en vaardigheden geselecteerd om zoveel mogelijk impact te genereren. Customer Collective wordt ondersteund door Down2Earth Capital en Quanteus Group. De groep telt meer dan 400 werknemers in België, Nederland en Duitsland. Meer info op www.customercollective.eu.

 

 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Fightclub Belgium

We're a blend of creativity and real results. Clever and down-to-earth. Style and substance. 

We appreciate practical strategy, and mix it with talented creators to craft everything from ads to in-depth content, digital services or tangible products. We're here for daring brands. 

Fightclub Belgium is part of Customer Collective.